سریالی درباره محمدعلی کلی با عنوان «بزرگترین» در آمازون پرایم ویدیو با همکاری همسر این بوکسور افسانه‌ای در دست ساخت است.

سریالی از زندگی محمدعلی کلی در دست ساخت است / «بزرگترین» در آمازون

سریال «بزرگترین» به عنوان اولین سریال با فیلمنامه تأیید شده درباره زندگی محمدعلی برای آمازون پرایم ویدئو ساخته می‌شود. در این سریال جیلن بست که در سریال «تمام آمریکایی: بازگشت به خانه» و «داستان‌های ترسناک آمریکایی» نقش آفرینی کرده، در نقش کِلِی بوکسور افسانه‌ای ایفای نقش خواهد کرد و بن واتکینز سازنده آن خواهد بود.

«بزرگترین» با همکاری بنیاد محمدعلی تولید می‌شود و همسر او لونی علی به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه فعالیت می‌کند.

در توضیح آن آمده است: در این سریال پیروزی‌ها و شکست‌های شگفت‌انگیزی که علی را به یک اسطوره بدل کرد، چه در داخل رینگ و چه بیرون از آن، به خوبی مستند شده و آن رویدادها ضربان قلب این داستان است. دنیا یک نماد را به یاد دارد، اما «بزرگترین» درباره یک مرد، یک شوهر، یک پدر، یک برادر و یک فرزند است.

ورنون سندرز، رئیس بخش تلویزیون آمازون با اشاره به اینکه محمدعلی تعهد و اشتیاق را برای چندین نسل از آمریکایی‌ها تعریف کرد، افزود: سفر او در زندگی به بهترین وجه و توسط تیمی عالی به طور کامل تصویر خواهد شد. علی، داستانی الهام‌بخش از یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های جهانی قرن بیستم است.

محمدعلی کلی تابستان سال ۲۰۱۶ پس از سی و دو سال مبارزه با بیماری پارکینسون از دنیا رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.